IDOL

Finalen kommer stå mellan Erik och Calle, det är sjukt. Jag tycker att Tove och Erik borde mötas i finalen. Dom förtjänar det. Calle har en härlig personlighet, men jämfört med Erik och Tove är han ingenting. Vet att det är hårt att säga så, men det är vad jag tycker. Finalen känns knappt värt att kolla på. Jag hoppas att Erik vinner.

Kommer sakna Tove extremt mycket. Hennes röst är underbar och hennes scenkläder är grymt snygga.


Tove i catsuit Foto: Daniel Ohlsson/TV4Tove Foto:ToveTove


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tyckte att Erik skulle åka ut. Han sjunger jättebra och så, men han är inte ett dugg speciell. Både Tove och Calle är speciella.

2009-12-05 @ 17:21:04
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0