Partytrick

Partytrick till Nyår.

1. Säg "Gott nytt år!" till alla du går förbi. Det sprider stämning, även om folk tror att du kanske har fått lite för mycket att dricka. Hade det varit på Irland hade folk bara tolkat det som du vore en väldigt trevlig och glad människa. Men nog om det, nu ska jag inte vara negativ.

2. Köp en mistel, en kul sak som ökar chansen till att få en nyårskyss ordentligt.
Förra nyår var det en kille jag träffade på stan som sa "Fan, jag har glömt min mistel, men skulle jag kunna få en puss ändå" och så höll han upp en gren. Tror ni att han fick en puss? Ja, men inte ifrån mig.

3. Skåla med allt och alla. (eller ja, det finns självklart gränser på det..)

4. Ge årets sista komplimanger. Folk blir extra glada då, även om dom är stupfulla.

5. Håll koll på tiden, du vill väl inte missa 12-slaget? För du får inte missa nedräkningen till 2010!

Några saker till, bara lite påminnelser:
* Drick inte för mycket.
* Flörta. På nyår vill alla ha lite extra kärlek.
* Ha det jävligt kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0