3 dagar kvar.

Det här blir dagens sista inlägg. Sitter och dricker vatten och har nyss ätit en halv avokado, känns renande. Älskar avokado, så himla gott och vatten är inte så dåligt det heller. Haha.
Nu ska jag gå och lägga mig, behöver min skönhetssömn, för det visste ni väl redan.. att desto mer man sover desto vackrare blir man. Nja, det där kanske inte stämmer helt. Men kroppen mår i alla fall bra av det.

Idag är det exakt 3 dagar kvar till jag ska till Irland, känns helt sjukt, längtar så otroligt mycket! Ska bli kul att träffa alla igen.

Sov så gott.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kommer sakna dig när du sticker iväg till Irland! Vill följa med dig nångon gång ;)<3

2009-02-19 @ 10:44:32
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0