6.

Hej nu är jag hemma igen. Dagen gick ganska fort och jag var inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Jag kanske var lite "borta" men det gick bra att koncentrera sig ändå.
Min franska lärare var sur för att jag var sjuk förra veckan. Det är lite konstigt, för det är ju inte mitt fel att jag var jätte förkyld(är fortfarande förskyld, men kan i alla fall sova på kvällarna nu.)
Så det sa jag till henne, då muttrade hon något i stil med "hmmm.. javisst". Jag brukar gilla min franska lärare men det där var lite skumt.
Jag får helt enkelt ta och jobba ikapp, då blir hon nöjd.

Fick tillbaka ett engelska prov idag också, bäst i klassen! Nu kanske det låter som jag skryter, men jag trodde inte alls det skulle gå bra. Var helt ofokuserad och trött när jag gjorde provet. Det var jag och en till som hade sex fel på provet, jag hade två jävla stavfel. Blir lite sur på mig själv över det. För jag vet ju själv att negativ/positiv slutar på e i engelskan men ändå skrev jag som svenska stavning utan e. (det gjorde jag här över också, så tro inte att jag skrev fel igen. Haha.)
 Men som jag sa(läs skrev) tidigare så var jag inte på topp den dagen. Så jag är väldigt stolt ändå!

Nu sitter jag här och käkar fil med svartavinbärssmak, har ni testat det någon gång? Med banan i. Det är riktigt gott, har hört att banan ska vara bra för halsbränna också, för min hals svider som fan just nu. Har gjort det i några dagar nu, fast det borde gå över snart.

Kom på att jag aldrig la ut några bilder igår, ska lägga upp några bilder senare och "dagens o-d".


Kommentarer
Postat av: stina

ja min helg va kanon:)

din då?

2009-02-09 @ 14:42:08
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag blev besviken på det här inlägget. Trodde det skulle handla om nåt heeeelt annat ;)

2009-02-09 @ 18:51:39
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0