Alla hjärtans dag.

Jag borde egentligen plugga. Inlämingsuppgiften är fortfarande inte klar.

Idag är det Alla hjärtans dag. Alla blir så romantiska av sig, är jag den enda som inte förstår det viktiga med den här dagen? Jag tycker man ska visa sin kärlek varenda dag, istället för en. Visst det är en anledning att vara extra gullig men kom igen! Det finns en del av oss som skrattar av tanken på det här, jag är en av dom. En av dom sjukt oromantiska människorna på den här jorden.
Har många anledningar att få en plats i det gänget, men om jag drog upp dom här skulle ni bli helt förtvivlade, tro mig!

Ha en bra Alla hjärtans dag i alla fall, men kom ihåg, visa er kärlek varje dag!

Kommentarer
Postat av: Annonsera

Trevlig alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 14:16:24
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, dagen är överskattad. Men om man har någon som man håller kär så ska man ju vara med den personen idag. Men såna som säger: "Åh nej, jag mååååste ha en pojkvän på alla <3 dag!" är ju bara för mycket... Älskar dig :)<3

2009-02-14 @ 15:42:36
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0