Blueberry Mascara.

Jag skrev tidigare om att jag ville ha tips på en bra mascara, inlägget hittar ni här om ni vill ge mig ett bra tips!
Senare den dagen åkte min mamma ner på stan med en lista på mascaror hon skulle kolla på, hon köpte hem en som inte stod på listan, Lumene- Blueberry Curl Mascara. Jag menar inte att jag inte tycker det var snällt av henne att köpa den men, enligt mig är den helt kass.
Borsten är tunn och liten. Konsistensen är lätt och klibbig. Fransarna får ingen volym utan står bara rätt ut.
Ska köpa en ny mascara, för jag står inte ut med den här. Haha!

Förresten så är det en sak jag går och tänker på väldigt mycket, vad måste man göra för att komma med på "mest aktivast listan"? Uppdatera ofta är huvudregeln, men är det något mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0