Chocolate.

Hej kom nyss hem från stan. Gick jättefort att fixa linserna, in fem minuter, fick nya linser, linsvätska och bokade ny tid. Sen var det klart! Efter det gick jag in på gallerian en snabbis och köpte lite smink och ansiksmasker, chocolat mud mask, låter otroligt skönt! Mamma kalla det "din alla hjärtansdag present". Tack mamma!
Vi var och handlade mat också.

Nu sitter jag här hemma och väntar på att maten ska bli klar. Samtidigt som jag stör mig på min högtalare, för det är någon som sitter och snackar ryska eller något, skumt! Kommer ihåg första gången det hände, jag fick panik!

Ska lägga ut Dagens Drömoutfit senare.
Nu är det äntligen helg, hoppas ni får en bra helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0