Crazy.

Hej kom hem för inte så länge sen. Träffade Jannica och hittade på massa kul, har skrattat i flera timmar känns det som. Jag höll på att rasa i bäcken vid Jannicas hus. Haha, jag sprang ifrån Jannica för hon kasta snö på mig och så skulle jag springa över bron, då fastna cykeln och jag flög, om jag inte hade tagit tag i räcket hade det blivit en simtur. Jannica höll på att vrida sig av skratt och jag började as garva. Kul var det! Ja vi är sjuka!

Vi gjorde massa andra sjuka saker också, men mer om det senare! Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har ätit mängder chocklad och glömde min träning som började halv sju. Fanfanfanfan, blev riktigt besviken på mig själv. Men ska sätta igång snart igen, träna, träna, träna!

Nu ska jag hämta vatten och lägga in bilder på datan, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0