Hello again.

Kom nyss hem. Kan fortfarande inte få in det i mitt huvud, imorgon åker jag! Känner pirret, men känns som att imorgon är det vilken dag som helst, vakna upp, äta, träffa kompisar.. ja ni förstår. Imorgon kommer säkert pirret. Brukar ha väldigt svårt att sova kvällen innan, men känner mig dödstrött ikväll.

Känns så annorlunda den här gången, att åka dit och träffa släktningarna. Det känns som att jag har förändrats på något sätt och att allt inte kommer "rulla på som vanligt". Säkert bara jag som inbillar mig att något inte kommer stämma. Klart allt kommer gå bra, trots dom fyra-fem timmarna jag måste vänta i England.

Imorgon kl nio åker jag hemifrån. Kommer lägga upp många bilder när jag har kommit hem igen(3/3). Måste packa klart nu så jag inte får panik i morgon och glömmer något.

Vi hörs inte mer på ett tag nu(men sluta inte läsa för det!) Ha det så bra, vi hörs när jag är hemma igen(eller om jag hittar någon dator där. Haha).

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0