Nu är det bara den muntliga delen kvar!

Hej, nu är jag hemma igen. Var till skolan och gjorde den andra delan av nationella provet i svenska. Tror det gick ganska bra, ett G blir det i alla fall! Nu är det bara den muntliga delen kvar.
Sitter här framför datorn och dricker mängder med vatten och äter nötter, mums.

Efter skolan var jag ner en snabbis på stan med Jannica, Josse och Isabella.
Vi skulle kolla på present till en kompis som fyller imorgon. Haha, vi ska köpa fiskar.
Jag ska köpa en fisk som ser ut som den "pussar" hela tiden, Jannica ska köpa en ål och Josse ska köpa någon ful fisk. Haha. Nu kommer vi till namnen, min ska heta pussy, Jannicas ska heta dick och Josses ska heta fuck.
Haha ja vi är sjuka!

Det var länge sen jag shoppade nu, känner hur lusten börjar komma. Jag vill ha nya kläder!
Nu ska jag koka lite te och lyssna på musik, vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: anna

härligt att det gick bra på nationella :)

2009-02-05 @ 12:20:03
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Rebecca.

Ja! Tack :)

2009-02-05 @ 12:32:01
URL: http://rjane.blogg.se/
Postat av: jajja=)

min dick e såå sööt!=p <333

2009-02-05 @ 14:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0