Tabletter och Panik.

Hej. Idag är jag ledig från skolan. Jävligt skönt, för då kan jag försöka må lite bättre tills imorgon, för då har jag ett nationellt prov jag måste göra. Ja, jag är nervös, för när jag är sjuk brukar jag ha svårt att koncentrera mig.
Har ätit några tabletter under helgen, som tydligen ska må mig att må bättre, echinaforce tror jag dom hette.

Sovit gott? Inte jag, har mått illa hela kvällen och höll på att spy imorse..det måste gå över! Säger bara en sak: Fyfan vad jag mår illa!
Hoppas det går över under dagen.

Snart är det en månad sen jag började äta kostillskottstabletterna Silica, de ska stärka naglarna, göra att håret växer snabbare och att huden ska bli mjukare.
Det tar ungefär 1-2 månader innan reslutat märks.

Nu ska jag försöka äta frukost.
Vi hörs senare, ha det så bra


Så här ser burken ut, för er som är intresserade. Finns liknade tabletter som heter "Hårkontroll"(de finns att köpa på närmaste hälsokostbutik). Friggs tabletter finns att köpa på ICA.

Kommentarer
Postat av: Leia

Ha en fin måndag =)

2009-02-02 @ 13:52:56
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0