"When I grow up"

När jag växer upp vill jag vara rik, känd och ha stora bröst. Haha nej, nu skoja jag bara. Det är en bit ur låten jag lyssnar på.

Sitter här och lyssnar på musik under tiden som jag tänker på att det finns en del människor som inte verkar ha något liv. Fick veta för ett tag sen att flera av mina kompisar är med i en youtube film med namnet "Salas mega fjortisar".
Vet att det är skit löjligt att bry sig om det här, men ingen av mina vänner som är med i den där filmen är fjortisar och att "producenten" har skrivit som kommentar "här är salas små äcklig fjortisar" är riktigt lågt.

Men jag har sagt till alla mina vänner att dom inte ska bry sig, det är ju trots allt bara en dum idiot som tagit lite bilder från bilddagboken och gjort en film av dom. Jag är glad att jag inte är med. Vad ska jag förvänta mig näst? En film med svartklädda folk med nitar som kallas fjortisar? Nej nu har det gått för långt.

Har ni någon gång vart med i en sån här film? Vad tycker ni om såna här filmer?


Kommentarer
Postat av: CISSI

Jag och flera av mina vänner har varit med i sådana filmer flera gånger. Det stör mig inte, tycker snarare att det är underhållande :)



"Keep talking aboutme, you're just making me famous."

2009-02-09 @ 11:56:50
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0