Amanda.

Godkväll.. Haha, nu sitter jag här inne på mitt iskalla rum med Amanda och skrattar åt allt möjligt. Vi är lite kvällshyper. Tidigare kollade vi på Let's dance och spelade något spel som heter blokus. Jag förlorade och jag måste erkänna, jag är en väldigt dålig förlorare, sitter och tjurar(fast på skämt såklart) när jag inte vinner.
Amanda ligger i min säng och sjunger, medans jag sitter här och skriver det här och kollar runt i min bilddagbok.

Har lust att gå ut, men det är ju så jäkla kallt ute! Vad kan det vara 6-10 minus grader? Jag vill att det ska bli sommar, så jag kan springa runt i shorts och gladiatorsandaler.

Nu ska vi hitta på något annat att göra, eller kanske sova. För jag är så himla trött, men vi hörs imorgon. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0