Äntligen helg!

Fredag. Skönt att det äntligen är helg! Gjorde engelska prov idag, gick väl bra, men inte mer. Är inte nöjd, men vad ska man göra? Jag började ju inte plugga i tid, så jag får skylla mig själv!

Nu sitter jag här vid datorn och har precis käkat lite. Kanske ska träffa Amanda lite senare.
Nästa vecka är det fest(jag är Amandas "ta med en kompis" haha. Om ni förstår vad jag menar?) fan vad jag har längtat!

Skriver lite senare idag, för nu ska jag sitta och sjunga med till låtarna jag lyssnar på och låtsas att jag är bäst i världen på att sjunga. Haha.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha ;D Jag har längtat jag med! Som fan!

(Sitter vid din dator nu förresten ^^)

2009-01-30 @ 18:04:22
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0