Smoothie.

Hejhej! nu sitter jag här och äter, har gjort i ordning en smoothie, älskar att blanda olika frukter och ha lite yoghurt i det. Mums säger jag bara! Hallon+mango+vaniljyoghurt=underbart gott! (extra gott om man blandar i lite vatten).
Borde plugga lite franska nu, har prov imorgon och jag har missat många av franska lektionerna så jag ligger efter. Idag var det hörövning, gick väldigt dåligt, tankarna var på helt annat håll. Det måste gå bra på provet imorgon, annars kommer jag få panik.

Ikväll är det träning, längtar!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag tror jag vet precis vad du vill ha! Just nu kan du vinna det i min tävling, som pågår till den 30:e :-)

2009-01-28 @ 21:50:24
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0