STOCKHOLM!

Igår så åkte alla nior på min skola iväg till Stockholm, vi gick på tekniska och polismuseumet.
Sen åkte vi ner på stan, mitt favorit stopp på hela vägen. Vi blev avsläppta vid Slottet, och så kom jag på den bra idéen att vi skulle gå mot NK. Men så klart gick vi ner på Gamla stan och tappa bort oss där, men till slut kom vi till Drottninggatan, enda gatan som jag shoppade på. Sammanlagt handla jag för mer än 1000 kr.
Monki och Weekday är två av mina favorit affärer. Hittar alltid något där. Sen käkade jag och mina kompisar på Donken, det var länge sen det var jag åt snabbmat, brukar nästan aldrig göra det, men just då var det jävligt gott.

Vi åkte till Grönan också, vad hade Stockholms resan varit utan det annars? Inte för att jag åker något, men alla andra hade super kul och åkte allt(speciellt Insane).
Vid nio-tiden åkte vi hem och var hemma vid elva tiden.

några saker som jag köpte, bilderna är från Monki's hemsida.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygga kläder!

Kram!

2009-06-14 @ 18:59:57
URL: http://www.mikaelaloves.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0