American pie.

Igår kväll var det filmkväll med Jannica, Josse och Vera.
Jag och Josse cyklade hem till Jannica och gick in och började leta efter henne(för vi hittade inte henne) då ropade hennes syster, hon är och handlar!
Så vi gick in på hennes rum och satt och vänta, Josse blev nog skrämd av att vara själv med mig. Hahaha, jag kan vara lite småskum ibland.

När Jannica och Vera kom hem började vi göra iordning varma mackor och sen satt vi igång filmen, Amercian pie Band camp. Deras "ååååååh vad sött, ååååh jag vill ha kille, åååååh vad gulligt" höll på att göra mig döv. Fast jag kan hålla med att den filmen framkallar såna meningar och känslor.

Jag älskar hela American pie serien, filmerna är sjukt kul! Även om det är "pitt och fitt humor"(eller vad Josse's mamma hade kallat det) Men det är grymt kul, det håller ni väl med om?
Bloggning ska bli bättre nästa vecka, känner hur det kryper i fingrarna efter att få skriva nu, men tidigare den här veckan hade jag ingen lust alls.

Nu ska jag käka frukost, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en blogg och vill få många nya läsare? de finns ett symstem som kan ge digg utt till en miljon besökare! följ instruktionerna så kommer du förstå hur allt funkar!

http://www.viraltrafik.se/?lyckaan

2009-03-07 @ 15:07:32
Postat av: Anonym

har du en blogg och vill få många nya läsare? de finns ett symstem som kan ge digg utt till en miljon besökare! följ instruktionerna så kommer du förstå hur allt funkar!

http://www.viraltrafik.se/?lyckaan

2009-03-07 @ 15:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0