Om 2 dagar!

Snart kommer Rebecca hem igen! Bara 2 dagar kvar. Jag vet inte hur det är med er, men jag har saknat henne grymt mycket! Speciellt nu på sportlovet om jag får lust att göra någonting så skulle jag bara kunna gå över till Rebecca (vi är grannar förstår ni). Fast nu är hon ju på Irland, så det har jag inte kunnat göra.

Sista dagen på sportlovet idag då. Det suger fett mycket. Speciellt när jag vet att jag måste göra läxor... Och läsa ut en Harry Potter-bok på engelska tills på torsdag. Jag har mer än 400 sidor kvar...
Jaja, jag lär väl börja nu om jag ska bli klar!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Marre

Drygt att börja skolan igen "/

2009-03-02 @ 18:28:30
URL: http://marremarley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0