Om mitt bloggande.

Har varit dålig på att blogga dom senaste veckorna, nu vill jag förklara varför. Jag vill inte att min blogg ska bli en "depp-blogg". Har inte varit på så bra humör dom senaste veckorna sen jag kom hem från Irland. Tänker vänta med att börja blogga ordentligen igen, när jag känner att jag har ork och känner att blogga är kul, inte jobbigt eller frustrerande. För just nu går inte orden ihop med tankarna när jag skriver.

Hoppas jag börjar må bättre snart igen, då kommer jag börja blogga som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: Besiana

vad anser du är en bästa vän, gå in på min blogg och berätta vad du tycker! :)

2009-03-15 @ 10:55:26
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0