BBQ

Passar på att lägga in en bild från förra veckan när jag och tjejerna hade en liten grillfest. Var riktigt mysigt, vi grilla, spela kubb(jag måste vara en av världens dåligast förlorare, även om jag fick ner rätt många..ehm klossar? Haha kommer inte på vad dom heter.) Sen efter det åkte vi ner på stan och gick omkring där och träffa lite folk.


Jag verkligen spanar in maten, ser riktigt sugen ut(kan tala om att jag tog lite tuggor under tiden jag vänta på dom andra, kunde helt enkelt inte hålla mig.) Riktigt gott var det, korv och grillade kycklingspett. MUMS!
På bilden har jag på mig min klasströja "Aldrig förr har så många gjort så lite på så kort tid".

Kommentarer
Postat av: Amanda

För det första heter det inte B&Q, det heter BBQ :) För det andra heter "en sån där kloss" kubb, som spelet ;)

2009-05-28 @ 16:14:34
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0