Sing for me.

Orkar knappt vara i skolan längre, jobba eller ens lyssna på vad lärarna säger. Jag är helt enkelt jävligt skoltrött.
Tur att det inte är långt kvar nu då, den 11e slutar jag. Men jag måste skärpa till mig, minsta lilla skolk kan leda till att jag inte får följa med till Stockholm.

Efter skolan var jag hem till Jannica och hjälpte henne att öva till konserten vi skulle på senare(där hon skulle sjunga).
Vi åkte bil till kyrkan där konserten skulle hållas, och vi var där sammanlagt 2-3 timmar. Jannica var jätte duktig, hon måste bara inse det själv. Låtarna hon sjöng var Poison och Losing my religion.

Nu ska jag äta en frukt och gå och lägga mig, är helt utmattad. God natt.

inspirerande bild, från lookbook.nu

Kommentarer
Postat av: linda

lookbook äger.

2009-06-03 @ 13:09:56
URL: http://isthisaplayground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0