Alla♥'ns dag.

Idag tycker jag synd om alla singlar. Alla hjärtans dag är skit för singlarna i världen, eller?
 But I don't care.
Låt dom upptagna hålla på att gulla sig. (som om dom inte gör det all the time..) 
Vet vad alla upptagna skulle säga: "Bara för att du är singel, blablablablabla" eller "Du kommer också hitta den rätta". Den rätta? My ass heller. Någon att spendera tid med visstvisst men Den Rätta? I don't think so.
Hade bara lust att vara lite anti idag. Men kanske borde tillägga: Ja, kärlek är underbart. I en del fall. Så nej, jag är inte emot kärlek. Bara några tankeställare.


Min dag: Vaknade halv tio, kollade på Nyhetsmorgon som handlade om bröllop och sånt, gick in på mitt rum och hittade en ros, brorsan hade gett mig den för vi bråkade för några dagar sen och han hade skuldkänslor. Snällt va? Efter det duschade jag, fixade mig och sen kom farmor hit. Vi åt massa gott.

Nu ska jag kolla på Project Runway, käka frukt och fortsätta dampa över min uppsatt om lunginflammation.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0