Because I'm crazy

NÅGRA SAKER JAG SKA GÖRA SOMMAREN2010

Bada näck med knäppt sällskap, ta med ett glas ut i vattnet, skåla och skrika JAG ÄR FRI
Grilla mina gamla bh:ar och bekymmer
Ha ett grillparty som går vilt till
Springa barfota genom parken mitt i natten
Använda minikjol och stringtrosor och skita fullständigt i att folk glor. It's my body not yours
Dansa indian dans runt en eld
Knäppa kort varje dag det händer något viktigt
Springa runt och skrika: I gotta a feeling that tonight's gonna be a good night, a good good night
Ramla ner i en buske och dagen efter titta på sina blåmärken och tänka. Wtf did I do last night
Ut och jogga och bita i en citron eller en lime.
Göra min sommardrink, som innehåller jordgubbar, saft eller cider, lite sprite(minus e...) och en klick honung på alla jordgubbar
Sola topless, för att det är nice
Klä mig i klänning, för att visa upp mina klänningar
Dränka håret i salvattenspraym, för att få det rätta ruffset
Springa runt i högklackat ena dagen och andra dagen tuffa sandaler. I like to mix it
Tälta i ett full proppat tält och spela spel natten lång
Lägga mig i gräset och kolla på stjärnorna med någon jag tycker om.

Sommaren 2010 ska bli underbar. Det ska jag se till.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0