Isn't it a shame?

En tjej kysser två killar - Hon är en slampa.
En kille sätter på fem tjejer - Han är en legend.


Jag hoppas att det inte bara är jag som tycker det här är riktigt jävla pinsamt. Är det ingen som har hört talas som jämställdhet? Jag blir galen. Vad är det för skillnad? Tjej eller kille, människa som människa. Alla ska behandlas lika. Tänker inte låtsas som om jag aldrig har sagt någon dum kommentar om en tjej har strulat med många. Fast jag förstår att det är fel och jag ska ändra på mig.

Jag förstår inte poängen med att tjejer ska skämmas över att de är sexuellt aktiva. Killar är ju as grymma om de är det. Vad är poängen? Att tjejer ska låta bli att ha sexuella kontakter?
Att vi ska låta bli det för vi är rädda för alla rykten som kan spridas? Jag tycker att det här måste ändras. Alla borde få njuta utan att få massa skit för det. More love to the people.

Jag är pervers och stolt över det. Jag är en tjej som inte är rädd för att säga ordet "knulla".
Men jag är även en tjej som tvekar, en tjej som vill våga, men som inte gör det.
Don't ask me why.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0