Thoughts at night

Saker som jag tänkte på igår kväll (läs: tidigt imorse) när jag inte kunde sova:

Aussiedialekt är hett som fan.
Människor som har långa, tjocka och böjda ögonfransar borde sluta klaga när det tar lång tid för oss med cp-ögonfransar att sminka sig. Säger bara en sak: Sluta gnäll och var glada över att ni har bra ögonfransar.
Folk som klagar när jag sminkar mig över en kvart är inte förstående. De är irreterande.
What's the deal med "älskling"? Okej, jag vet. Ni älskar personen, men herregud, de har namn.
Jag kommer säkert inte få något sommarjobb, alla kommer prata om hur mycket de tjänar och jag kommer sitta där och vara avundsjuk. Jippie.
Jag tänkte på hur bra mitt rum kommer bli när jag har gjort om det.
Jag hatar när folk säger "är du sjuk eller??!!" när jag säger att jag inte gillar godis.
Vatten är inte äckligt. Vatten smakar inget.
Att när jag är i medelåldern vill jag leva sånt härligt liv som de i Sex and the City gör.
Jag förstår mig inte på folk som har sötsug dygnet runt.
Jag funderade över att stänga ner min bdb, men vad kommer hända med alla urgamla minnen (även om de inte är vidare bra)?

Okej, det där var en liten del av alla tankar. Tänkte bara dela med mig.
Hoppas ingen blir arg nu. Om ni blir det, kom inte med en kommentar där det står "Becca, alla kan inte tycka som dig". För tro mig, det vet jag. Ingen kan tycka som alla andra. Alla har en egen åsikt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0