Imorgon.

Hej nu är jag hemma igen! Kom nyss hem från stan, fixade lite saker inför resan. Imorgon bär det av. Kommer sakna bloggen och uppdateringen kommer vara dålig under hela slutet av "feb-månad". Om någon snäll kompis inte vill gästblogga åt mig lite kanske? Haha.

Fick reda på hur det gick på skriftliga delen av nationella provet idag, eller.. Läraren sa "jätte jätte bra Rebecca!".
Det låter bra! Känner mig stolt. Hoppas det går lika bra på muntliga delen också.
Hade fysik-prov idag också, det gick tyvärr inte lika bra. Blir inte bättre än ett svagt g.

Ska lägga ut lite snygga bilder från en annan blogg senare och lägga ut dagens drömoutfit. För nu måste jag packa. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag skulle kanske kunna gästblogga ? :) Någon gång iaf skulle man kunna kosta på sig ^^ Du får ha det bra! <3

2009-02-20 @ 18:16:31
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0