Slag i ansiktet.

En sak jag stör mig på är att min mamma jämt blir förbannad om jag säger saker som "Du mamma, det där rouget är inte den rätta färgen för dig" blir hon sur och kommer alltid med en syrlig kommentar tillbaka, det hände nyss.
Mamma hade på något gammalt rouge i rostbrun färg. Då sa jag(försökte vara snäll) "Den där färger passar inte dig så bra, du har på för mycket" då blixtrade hon till och sa "det där skärpet du har på dig passar inte till tröjan och jag tycker inte alltid du sminkar dig så fint men säger inget för då får jag väl huvudet avhugget".

Ångrade mig på en gång efter jag hade sagt det. Ibland är det bäst om man håller käft.
Vill tillägga att det såg ut som hon hade hudutslag.
Men nu ska jag svara snäll och hålla käften.

Ska hem till min kusin nu, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0