Innebandy.

Jag är dålig på att uppdatera, bara så ni vet. Så förvänta er inte ett inlägg varje dag. Haha!

Igår var Jag och Amanda och kollade på Fridas innebandy match, Sala mot Forsby. Första gången någon av oss såg en av Fridas matcher, så det var riktigt kul. Sala kämpade på bra! Domarna däremot tyckte jag dömde matchen dåligt, verkade nästan som Forsby betalat dom. Men.. men. Det är min åsikt. Matchen slutade med 2-2.

Efter matchen gick vi hem till Amanda ett tag, då krånglade min (jävla) lins igen. Fast så är det väl, är man nybörjare så är man. Jag lär mig nog hur man ska göra snart. Så då gick jag hem och fixa den och åt.
På kvällen gick vi runt halva Sala.. synd att det var tråkigt väder, snöblandat regn är inte härligt!

Snart ska jag plugga franska, ligger långt efter alla andra i min franska grupp och vi har prov på torsdag. Det kommer nog gå ganska bra, men är nervös. Fast det är jag jämt innan prov.

Nu.. ska jag fixa något att käka, vi hörs senare. Byebye.


Kommentarer
Postat av: frida

det va kul:)

2009-01-30 @ 15:37:41
Postat av: Rebecca.

Ja det var det! Kommer absolut komma och kolla igen nån gång! :)

2009-01-31 @ 23:35:29
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0