Äntligen fredag! But I'm sad.

Hej! Godmorgon. Besöksrekordet igår är helt fantastiskt och tack för alla kommentarer.
Blir riktigt glad! :)

Nu till saken som gör mig ledsen, min katt, som jag har haft i sex år nu är sjuk. Hon har varit det ett bra tag men hon var på bättringsvägen(stavas det så?) men nu är hon väldigt sjuk igen. Hon har redan spytt fem gånger idag och hon kan knappt gå rakt utan vinglar fram. Jävla vingelsjukan! Den sjukdomen har förstört min katt helt. Min älskade Felix. Hon var alltid så gosig och charmig. När hon blev sjuk blev hon i början agressiv och väldigt sur. Nu är det bättre igen, men jag känner fortfarande inte igen min söta Felix.
Hoppas du blir bättre, för utan dig kommer allt kännas så tomt. Du är som en familjmedlem. Du sprang alltid fram och trösta mig om jag grät förut, innan du blev sjuk.

Det är konstigt att vi människor kan bli så, vad ska jag säga.. hm, fasta vid ett djur. Jag kan till och med säga att jag älskar Felix.
(en sak som kan vara kul att veta är att Felix är en hona, trots sitt namn. I tidiningen stod det att hon var en hane, men hos ventrinären visade det sig att det var en hona.)

Ska käka lite frukost nu, skriver senare. Hoppas ni får en bra fredag!



Kommentarer
Postat av: Denise

Jag skulle bli jätteglad om du vill hjälpa mig med ett arbete och svara på vilken hund du skulle välja av dom här :) (http://naztysbunny.blogg.se/2009/february/vilken-hund-valjer-du.html)

2009-02-06 @ 11:25:56
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag känner inte heller igen Felix, hon var inte som hon var förut. Vad tråkigt att hon har blivit värre :(<3

2009-02-06 @ 16:27:09
URL: http://justjonsson.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag vet hur förstörd jag blev när min hund började halta rejält efter en olycka hemma på gården. Man märker snabbt vilka som har djur och vilka som inte har haft någon gång. Dom som inte förstår sig på det här med att vara ledsen över ett djur har aldrig haft ett.

Hoppas att din kisse blir bättre!



Kul att du gillade min bild!

Ja, BlondinBella är ganska korkad som är för pälshandel.

2009-02-06 @ 16:57:01
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0