Do your homework, stop whining!

Läxor, läxor, läxor är det enda jag kan tänka på just nu. Men jag kommer aldrig igång, börjar aldrig göra dom. Blir trött på mig själv! Har en väldigt viktig inlämningsuppgift att göra klart tills imorgon. Måste bli klar!
Varje gång jag försöker peppa mig och tänker "nej nu måste jag göra den" hittar jag på något annat att göra.

Litteratur historia handlar inlämningsuppgiten om. "Franklassism och Moliére".
Bara tanken att sätta mig och samla ihop all fakta om det och skriva klart ett A4 med fakta och frågor får mig att vilja spy. Nej, nu ska jag skärpa mig och sätta igång med läxorna.

Fick veta hur det gick på nationella provet idag, läsförståelse delen. Hoppas att skriftliga delen går lika bra!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja visst är doM! :)

2009-02-12 @ 18:59:55
URL: http://coralchic.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: haha spring och köp med dig :D bästa glassen!

2009-02-12 @ 20:03:34
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0