Dont stare at me.

Hej! Fick tillbaka so-provet idag, blev vg.
Jag är inte riktigt nöjd, fast så blir det om jag inte pluggar tillräckligt mycket.

Efter skolan var jag och handla och följde med Jannica när hon skulle sola. Vi träffade en kille som vi kände igen och vi försökte gömma oss, hahaha. Han är inte direkt "den bra sorten" om jag säger så. Vi trodde dom skulle gymma, men när Jannica hade gått in i solhytten så satt jag på en bänk så kom dom(han och hans kompisar) och skulle bada. Dom glodde inte lite mycket på mig, pinsamt.

Skickade ett desperat meddelande till Jannica "omg dom är här. Shit". Haha, lite fjortisspråk där. Men jag blev chockad. Försökte kolla bort men deras blickar förföljde mig.

Nu sitter jag här och äter chocklad(ovanligt) men mörk ska det vara! Mums.
Senare måste jag plugga lite. Men imorgon är det friluftsdag, ska bowla och gymma. Kul! Men min bowling teknik är inte den bästa, haha, en del skulle nog tro att jag ser fel på ett bowling klot och en basketboll.
Hoppas ni har haft en bra dag, vi hörs senare! Dagens drömoutfit kommer strax.

Kommentarer
Postat av: jajjabajja

det va skoj !=) men han e juh ful som stryk usch usch usch !<33

2009-02-17 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0