Fredag den 13e.

Hemma från skolan nu. Dagen har varit seg och det har verkligen varit en otursdag för mig. Tappat mobilen i golvet två gånger, rasat, gjort illa mig och lite mer saker.

Känner för att hitta på något kul ikväll, men det verkar som det kommer bli en pluggdag. Snart ska jag ta bort sminket för jag ska ner till synsam och kolla ögonen och betala linserna. Har ingen lust, orkar verkligen inte. Men måste åka dit för nästa vecka hinner jag inte. För om exakt en vecka kommer jag packa väskorna och känna längtan efter Irland!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Jag har frågestund på bloggen, det är fritt att fråga vad som helst! :) PUSS.

2009-02-13 @ 18:06:56
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0