Golf och gnäll.

Hej, nu är jag hemma igen. Den här dagen gick väldigt fort, ganska kul dag i skolan. I början av dagen var jag väldigt seg och höll på att somna några gånger, men sen kom jag igång.

På idrotten spela vi golf(skit tråkigt) och spelade innebandy. Vi brukar alltid blanda tjejer och killar, men idag gjorde vi inte det. Anledningen? "Killarna kommer säkert kasta iväg golfklubborna så vi får dom i huvudet" var det några tjejer som sa.Otroligt löjligt tycker jag. Visst killar kanske är lite mer hårdhänta. Men det betyder inte att dom skulle göra något sånt. Kanske larva sig lite, men göra illa någon med flit? Nej skulle inte tro det.

Så på innebandyn var det bara vi tjejer som spelade, det var väldigt tråkigt. Efter mindre än halva tiden satt hälften på bänken och gnällde. Vet ni varför.. jo för att dom tyckte det var så tråkigt att bara spela tjejer mot tjejer. "Hallå?!" Det var ju ni som valde det tänkte jag men höll käft.

Blir trött på sånt där gnäll, för vad spelar det för roll?  Spela eller spela inte, ert val, era betyg och erat jävla gnäll.
Nu har jag pratat av mig.

Vi hörs senare, kommer lägga ut dagens o-d och något mer. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0