"I will only call one name..."

Hej igen. Kollade nyss(okej, en halvtimme sen..)på Top model. Gillade fotograferingen dom gjorde, den osminkade sanningen och sen när dom blev väldigt fixad. Sånt är coolt tycker jag. Visst bilderna är väldigt fixade, men snygga ändå!
Det var Elina som åkte ut den här gången.

Min söta mamma var och handlade idag. Hon köpte Veckorevyn, halstabletter, näsdukar och nötter åt mig. Ååh min ängel! Tack för räddningen innan nationella provet, utan halstabletter hade jag varit helt körd!

Som sagt, imorgon är det nationella prov och jag är taggad(haha försöker intala mig själv det). Men jag tror faktiskt det kommer gå helt ok!
Hoppas på det iaf.

Nu sitter jag och drar händerna igenom mitt ny duschade hår, super skönt, det är så mjukt och fint just nu. Egentligen är det super slitet, men känns inte som det.
Funderar på att klä upp mig lite imorgon så jag får lite mer ork.

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig i ordning för sängen, det ska bli skönt att gå och lägga sig tidigt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0