Inspiration

Hej! Idag känner jag mig lite piggare. Känns bra, för då kommer jag nog vara frisk tills dom nationella proven och helgens planer :)

Här kommer lite inspiration.. Längtar till våren, så jag kan börja klä mig snyggt igen. Har slappat rejält mycket nu under vintern. (vissa av bilderna är mode till höst/vinter 09) Även inspiration för smink och hår.

 

 
Ett av mina favoritplagg är skinnjackan, helt underbar och passar till allt.
 
Bild 3 och 4 är inspirtion inför en maskerad fest.
Skorna gillar jag väldigt mycket, men dom finns nog inte att köpa längre.
Klänningen gillar jag för att den har mycket volanger och "bar" rygg.

 
Gillar klänningen på bilden. Modellen tycker jag dock är väldigt smal. Förstår inte hur modeller kan må bra av att vara så där smala. Fast dom mår nog inte så speciellt bra, tror jag. Men dom måste väl hålla vikten för att få jobb.


Inte så snyggt upplagt, är inte så bra på design i bloggen. Så ni får ta det som det är!

Kommentarer
Postat av: S A N N A

snygga bilder ju!!

2009-02-01 @ 17:13:18
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Rebecca.

Tack :) det var kul att höra :)

2009-02-01 @ 18:14:33
URL: http://rjane.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Ekakt 8 månader sedan (den 1 oktober) kom jag med på mest aktiva och då gick jag upp till 500 läsare/dag. :)

2009-02-01 @ 20:08:19
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0