Rensar tankarna.

Det är en del saker jag tänker tillbaka på och önskar aldrig skulle ha hänt. Skuldkänslor, dumma idér, träffat personer som förstört mycket o.s.v. Just nu känns det som ett stort hål i mig, men hålet är fyllt bilder, tankar och känslor. Känns som något inne i mig skriker och vill ut.
Jag har gått vidare från många av dom här sakerna, men hålet kommer nog alltid finnas kvar. Det är den där delen av kroppen som tänker "tänk om...".

Nu ska jag sluta låta deppig och försöka bli på bättre humör! Måste plugga till fysikprovet som är imorgon. Hade tänkt börja plugga en vecka innan men nu sitter jag här igen, kvällen före och känner mig tankespridd.
Den här veckan har varit min dåliga vecka.
Fast nu har jag bestämt mig för att ändra på det!

Dagens drömoutfit kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0