Godmorgon.

Igår så var jag och Amanda ute och gick, i nästan två timmar. Var superskönt att gå ut och gå och inte ha bestämt vart man ska gå, utan går bara tills benen känns supervarma och fötterna lite trötta. När vi kom hem till mig igen, koka vi te, åt vindruvor och kollade på Let's dance. Blondinbella åkte ut. Fast jag måste erkänna att jag hade saknat att se alla Kittys roliga klänningar, om hon hade åkt ut.
Första veckan hade hon temat fruktsallad, nästa vecka temat godis och den här gången "sjöman".

Idag ska Jag och Amanda kolla på Fridas innebandymatch, blir första gången jag ser henne spela. Ganska sjukt egentligen.. för hon har spelat i flera år.
Hoppas ni vinner!

Nu ska jag ta en dusch, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om jag ska vara ärlig så har jag nog inte heller sett Frida spelat match x) Men jag har sett henne tränat.

2009-01-24 @ 13:06:27
URL: http://justjonsson.blogg.se/
Postat av: MOA

Hejsan. Mitt namn är Moa och jag är fjorton år, jag skriver om mitt liv som fjorton åring, om min vardag och min skolas nedläggning.



Jag skriver också mycket om musik, filmer och böcker. Jag älskar bandet Simple Plan och tvserierna Desperate Housewifes, One tree hill och Andra Avenyn.



Skulle verkligen uppskatta om du ville följa mitt liv genom att läsa min blogg (;

Ha en bra kväll! Bye

2009-01-24 @ 21:26:02
URL: http://thereandthen.blogg.se/
Postat av: Rebecca.

Amanda: Oj, trodde jag var den enda! Jag har inte ens sätt henne träna!

2009-01-25 @ 14:27:17
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0