Hej igen!

Har inte skrivit på ett tag nu, känns det som. Så ska väl slänga in ett inlägg nu.
Det har varit en riktigt kass dag idag. Allt känns så jobbigt, jag vill bara försvinna och komma tillbaka när alla omogna jävlar har vuxit upp och börjat förstå att man inte kan behandla folk illa och göra massa dumma saker hela tiden.
Förstår mig inte på folk som håller på att trycka ner andra för att må bättre.

Nu ska jag käka, är väldigt hungrig efter träningen, körde på ganska hårt idag. Men det är kul! Jag älskar träning!
Längtar till våren, för då kan jag börja klä mig snyggt igen, för jag har inte gjort det på ett tag. Känner mig så tråkig. Vill börja klä mig tunt och färgglatt.

Hejdå, vi hörs igen.. snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0