Hemma i Sverige igen!

Det hade blivit ett litet missförstånd mellan mig och Amanda. Jag hade tydligen sagt att jag skulle komma hem imorgon. Men nu är jag hemma, kom hem vid ungefär tio tiden. Känner mig trött och hungrig. Har kollat igenom bloglovin också, hade över 400 inlägg! Förstår inte hur jag ska orka kolla igenom alla(fast jag tänker nog inte göra det.)

Hoppas ni har haft ett bra lov(till er som har haft lov). Vi hörs snart igen! Kommer bilder på vad jag köpte under min tid i Irland imorgon.
Just det, tänkte bara säga att det känns väldigt skumt att prata svenska igen, halsen blir alldeles förstörd av det(känns det som). Kommer nog prata "svengelska" ett tag nu innan jag är van igen.
Godnatt, sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Glad att du är hemma igen! :D<3

2009-03-03 @ 12:40:00
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0