The last days

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte suttit vid datorn på ett tag. Så nu ska jag berätta vad jag har haft för mig dom senaste dagarna.

I onsdags så var jag till Stockholm med min klass sp09 och nv08. Först var vi till riksdagen och sen fick vi några timmar för oss själva och då gick jag med några kompisar och shoppade på stan. Köpte en skjorta och en maskerad-mask.
Igår så var Josse och Cissi här och vi hade det trevligt, satt och pratade hela kvällen, sminkade oss som fjortisar och knäppte kort, tände ljus och ringde runt och skämtade med folk.

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, har stor lust att klä upp mig och hitta på något kul. Men vi får se vad som händer.



Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Jag skulle hemskt gärna göra det, men jag har prov imorgon och måste verkligen plugga till det... :(

2009-11-24 @ 16:51:11
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0