You look like a hoe'

I'm back. Har inte bloggat på några dagar. Men nu är det dags igen.
Ska snart ge er ett smakprov på min och Josses "underbara" humor, men för att ni ska förstå skämtet måste jag dra historien bakom det.

I onsdags på väg hem från skolan gör jag en ful min och Josse utbrister "Du ser ut som en hora". Tänk er mig gapskrattande och förvånad och en Josse som också ser helt förvånad ut och säger "Jag menade inte det där"
Efter allt skrattande säger jag "och du ser ut som en trafficing hoe".
Det var så skämtet började.

I torsdags efter skolan, jag och Josse ska gå ner på stan. Vi går för att hämta Josses cykel och jag drar upp "skämtet" igen, kollar på Josses cykel och säger "Vilken skabbig cykel du har, den ser helt riden ut. Hahahaha ditt horåk". Jag och Josse går ner mot stan och vi börjar driva om det jag nyss sagt. Till slut kommer vi på att vi ska gå fram till någon vi känner och säga "Snyggt horåk, vad tycker du om min hora?"
Precis så där normala är vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0