A dream

Drömmen som jag drömde igår kväll.

Drömmen började med att jag stod och dansade inne i en lokal och musiken pumpar ur högtalarna. Jag har på mig en minikjol och mycket smink, sen fortsätter drömmen.

Jag är nere på stan dagen efter jag festat hårt på en nattklubb och träffar min kompis Amanda, brevid henne står en flicka som är ungefär 5 år. Jag kollar jätte mycket på henne för jag tyckte jag känner igen henne, sen börjar jag se likheterna och då säger Amanda "det här är min dotter". Flickan har långt blont hår och hennes ögon är stora och hennes ögonfransar är mörka och långa. Jag står där och ser helt förvirrad och tänkte "Vad fan har jag varit dom senaste åren? Hur fan kunde jag missa det här?".

Senare får jag reda på att min kompis Josse har gift sig. Jag får panik och helt plötsligt är jag ute och rider i skogen och hästen börjar galoppera i full fart och sen slutar drömmen.

(När jag skulle berätta drömmen för några kompisar i skolan blev det lite missuppfattat "Jag var ute och festade sen helt plösligt höll jag på att rida" Självklart började dom skratta för dom tänkte inte på samma sak som jag.)

Min framtid? I guess so. Freaky. Ja, vi får väl se om några år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0