Todays best and worse.


Dagens bästa: Mina skämt sms till två olika killar. Kan inte sluta skratta åt dom.
Dagens sämsta: Det är måndag och jag fick vidriga minnesbilder.
Dagens citat: Jaaaaag måååår braaaaa.
Dagens samtalsämne: Festen.
Dagens låtar(var omöjligt att välja en): Right round, Fashion, Just dance, Sexy bitch.
Dagens textrad: Let's get freaky now. Let's get fucking freaky now.
Dagens skummaste: Att jag har ont i benen och har blåmärken. What have I done?
Dagens taskigaste: Min diss till en viss person. Men du förtjänar det. Fuck you.
Dagens humör: Oj, humöret gick upp och ner; Förbannad, äcklad, glad, sur, arg, skitglad, glad som in i helvete., trött som fan och sårad.
Dagens sjukaste: "Jag fick aids av Bo!". Hmmmm, undra vem som har sagt något sånt? Det var i alla fall inte jag.
Dagens "hahahaha": Becca det kommer du inte hinna, för vi börjar nu" En kille i klassen hörde när jag berättade en sak för en kompis. Hahaha, trodde jag skulle dö av skratt.
Dagens klädsel: Röd klänning, en lång svart kofta, svarta strumpbyxor och en grå-svart randig sjal.
Dagens smink: Inget alls.
Dagens pinsammaste: Återigen mina sms, men det är kul att driva.
Dagens funderingar: Är det rätt åt mig? Borde jag säga något? Överdriver jag? Är jag för känslig?Eller är hmhmhmmhm bara en jävla idiot??
Dagens frisyr: Ruffs, fläta och diadem.
Dagens "se fram emot": Att få ett avslut.
Dagens sug: Jag vill ha mat! NUNUNUNUNU! Äckliga jävla skolmaten kan ta sig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0