Sick stuff

Lite sjuka saker jag har gjort/som har hänt mig senaste tiden:

Jag gjorde ett "hur är du i sängen test?" på fb och fick svaret "du är en gud i sängen" och efter det skicka jag ett sms till min kompis Josse där jag skrev "Jag är en gud i sängen. Det visste du inte va? :)"

Varenda gång jag ska skriva bloglovin eller blogg, blir det nästan bögporr i stället.

Jag lärde Josse lite franska meningar idag i skolan och när jag sa "J'ai habite a Sala" trodde hon jag sa "Allahbibbi a Sala" och när jag sa "Je suis trés fatigue" trodde hon jag sa "You sweet fucking g". Sen satt vi och as garva åt det i en evighet.

Jag fick ett kort där det stod saker som: Blottarn, tant, kärring, din man är död, du ska få en ny man, puss och smek. Helt normalt. Helt jävla normalt.

Jag sa så här till Josse idag i skolan: "Jag orkar inte gå på toa för då måste jag dra ner byxorna och det orkar jag inte" Trött? Lat? Konstig? That's me.

Jag la upp massa grönsaker på min tallrik till lunchen och sa till alla som glodde "Det här är min lunch".

Jag har lurat folk att jag har börjat med en diet som jag kallar häst dieten. Vad den går ut på? Att bara äta morötter och äpplen. It's really works. NOT

Jag gjorde ett prov, jag kom, jag kolla, jag tänkte, jag gick.

En lärare sa så här till mig och mina vänner i klassen idag "Jag kan inte skälla ut er. Ni är för perfekta, men jag måste skälla på er, för annars tycker dom andra att jag är orättvis, men ni är så duktiga så jag vill inte skälla på er. För ni är så bra" Tackar, tackar säger jag bara. Skäll som blir beröm? Inte illa.

För några dagar sen satt jag och några kompisar i matsalen och diskuterade sätt att flörta. Vi visade våra sexigaste knep, de var väldigt normala, t.ex att peta mellan tänderna, slicka sig runt hela munnen, pusha brösten och blinka som om du har tics. Grrr..sexy. Vi funderar på att skriva en bok "Så här flörtar man i Sala". You like?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0