Pissed off

Innan jag börja berätta om min dag måste jag citera min pappa "Ditt temprament ska man inte jävlas med".

En förjävlig start på veckan. Dagen började med att jag var trött och deppig så jag orkade inte vara med på idrotten. Vad fan gör idrottläraren då? Jo, hon börjar gnälla på mig om att jag ALDRIG anstränger mig och att jag JÄMT försvinner från lektionen. Jag blev as förbannad och gick ner och bytte om och sminkade mig (brukar göra det när jag as arg) jag var så jävla arg att jag höll på att börja grina. Sen när jag gick upp igen kom hon fram och sa "blev du arg?" det enda jag kunde tänka då var "ARG?!?!?! Förbannad är nog det rätta ordet!" fast det sa jag inte jag sa bara "Ja, det är jag". Hon började komma med massa ursäkter som jag knappt lyssna på, sen gick jag igen. Allt jag kunde tänka på var att jag ville ha en cigg och jag som inte ens röker. That's sick.

Gick ner i omklädningsrummet och vad gör mina vänner då. Jo, de börjar försvara läraren och hennes åsikter. Då gick det inte längre, jag hade lust att smälla till någon så jag gick därifrån fast innan det sa jag "Ni behöver inte förklara vad läraren menade, för jag vet vad hon menade".

Efter det hade jag ingen lust att prata överhuvudtaget, vilket jag inte gjorde heller. Sa kanske några meningar på flera timmar. Hela dagen har bara blivit sämre och sämre. Det har varit den värsta dagen på länge. Vet ni vad som är ett stort plus? Mitt studiebidrag kanske kommer blir indraget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0